24/3 10

som jag berättade för några dagar sen så skulle ja åkt med skolan till gbg i måndag , vilet jag snabbt å lätt bestämde att jag inte alls tänte göra å stannde i skolan istället. det straffade mig idag. hårt
blev hotad med att få ig i hela skit kursen och på så sätt tvingad att följa med.
idioter.
men ja de va lärorikt å intressant osv, rent av roligt , men usch!

väl tillbaka i borås hade jag missat busse nmed tre minuter och fick ringa jessica för att kolla när hion skulle åka hem. fick skjuts ända fra mtill dörren :D sweeet.

å imorgn är vi lediga ,men eftersom jag sa till läaren ska ollibolli va hos farmor å farfar under tiden å sen har jag bestätm mig för att vi ska baa bullar imon. hoppas jag orkar med de där med.
fudnerar även på att ta en sväng till öppna förskolan. kanske ska ringa min faster å kolla om hon å kusinerna är sugna..?

vad är det med min trötthet? jag ska köpa 85 liter rosenrot och tusen järntabletter så kanske jag kan bli pigg igen.. dör på att va trött hela tiden .

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: karolina

Vet hur det är att känna sig trött hela tiden. Det känns som om jag går i en dimma hela dagarna!

2010-03-24 @ 19:13:34
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0