25/3 10

underbart väder de bli nog en promenad så fort lillskiten vaknat ! behöver springa ner till salongen med å hätma papper osv. å sit ica. fan va jag hatar ica. hatar ica.
så tråkigt att handla eller.
när jag blir stor ska jag uppfinna så man an beställa matvaror från nätet å få dom hemkörde. shiiet va gött de hade vart..

har även testat den nya stekpannan å de bjöds på amerikanska pannkakor. (som vanliga fast med bakpulver så dom sväller typ)
de var goda , behövde nog haft lite mer margarin i smeten men man behövde bara äta två sen var man smäll mätt.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: M

Finns redan så att man kan beställa matvaror hem från nätet!

2010-03-25 @ 13:43:16
Postat av: Hej

Hej



Ja, jag ville också tipsa om matvaror på nätet. På www.netxtra.se kan du beställa mat och få det hemkört.

2010-03-28 @ 09:41:40

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0