10/5 10

religion å klassen ja e med e fortfarande på praktik så är solo igen.
tänkte jag skulle ge mig in i att göra ett av proven, måste va klart till den 23.. lala.

sovit fett med dåligt inatt, somnade sent å sovit orolitg.. inte alls gott att gå upp å funderade staktr på att ligga kvar å ta en senare buss innan jag motvilligt tog mig upp...blev lite för sent å blev super stressad så när ja va på dagis med lillkille nfick jag snabbt berätta att min buss går om 6 min, kan ni ta honom här i hallen pusspuss å hejdå till lillen å sen springa bort till bussen å på å äta frukost å grejjer..
dödligt seg å har gäspat säkert en miljon ggr. trevligt jannike
nee nytta var de man skulle göra sista halvtimmen på lektionen jaa...

då går vi från 50 till hundra å nu börjar nedtrappnignen till 75.. de behöver jag ge mig själv.

---
ett prov gjort, fått ätit å pratat skit med beckalito i en halvtimme-45 min å nu börjar snart min nästa lektion men de enda jag vill är att komma hem
nej jag klagar inte för mkt på skolan å att jag vill hem :P
jag vill hem!
vill hoppa av denna skiten å ta hand om mitt barn hela dagarna, vill itne att han ska uppfostras av kommunanställda, jag vill finnas där, 24 timmar om dygnet.
jag vill vara ute å gå med oliver å stefan och titta på ankor och hästar och prata om allt å inget.
blääääääää
gött att de e riktigt långhelg snart !

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0