11/5 10

tisdag, skola, idag är ingen bra dag alls.
när jag kom till skolan var jag på tok för slut för att göra någonting å fick lägga mej i ett utav "hotellrummen" där de fanns säng å filtar å grejjer. efter en halvtimme hade en lärare kommi å försökt väcka mig men jag hade inte vaknat av det. först en å en halvtimme senare vaknade jag av att hon ruskade lite i mej.
pigg? nej inte för fem öre. har sovit bajsbajsbajs dåligt hela helgen och även början av denna veckan.
ikväll behöver jag verkligen somna i tid.
de värsta är inte att man bara blir trött utan även grinig, ingen matlust. och jag är sveriges största lipsill och har alltid svin nära till tårar när jag sovit för lite. vilket inte alls är bra.
då bryter jag ihop fullständigt för allt å inget.
oliver förtjänar bättre så jag behöver försöka ordna upp mina sovrutiner..

de hade vart ritkgit gött att stanna hemma och sova imorgon, tyvärr så fungerar det inte riktgit så och har bara kortdag imorgon och sen är vi ju lediga tors-fre. sen helg som vanligt.
det ska bli gott.

nu har jag precis dratt i mig lite kaffe som stod i frisörsalongen, pissljummet men de får duga. och nu ska jag fortsätta med presentationen som ska vara klar om nån vecka..


jag har glömt att berätta att ja å oliver var ute å cyklade tvåmil häromdagen(han cyklade inte utan satt bakom mig) å jag har dödligt ont i rumpan! bättre nu än igår meni nte bra än.haha.
ne nu bara för att jag pratade om bebis så saknar jag honom otroligt.
hem hem hem snaaaaaaaart

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0