17/5 10

en styck skitunge vill inte sova fast han borde gjort det för 45 min sen. blää nu springer han upp igen. lägger mej jämte honom å återkommer om en stund..

---

haha han var skit trött för en halvtimme sen men nu fick han nån kick av vällingen och var jätte pigg. så jag frågade om jag skulle liga jämte honom en stund haha de va nog de sämsta jag kunde göra hahah han skrattade å lekte hela tiden haha.
jag skulle sjunga för honom å han låg och å härmade mej hela tiden å skrattade. sen började han tjata om hajlåten istället å ville sjunga den vilket hans mamma inte ville gå med på eftersom jag ville sjunga godnatt visor haha.
å då kan ju inte hans mamma heller låta bli att skratta när han flippar ur å skrattar så fort han tittar på mej haha jag är nog inte så bra på det där med att få honom att slappna av haha.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0