25/5 10

då var de dags för skola igen. hade studie dag igår å va ledig.
herrn tog olli till dagis så att jag hann åka med min mamma till borås de va gott. lite skitsnack å mys.

oliver vägrade att somna igår . höll på från åtta till halvtio innan han äntligen somnade. han var jätte pigg, desto tröttare var han i morse när jag skulle få lite liv i honom, det har även resulterat i att mamman kom i säng sent..

vi hade mys igår,
haha tänkte på det igår , de andra i min klass njuter av sovmorgon en måndag när vi har studiedag. och slappar antagligen största delen av dagen
vi vaknade sju och då börjar dagen full med lek, bus, och tex matlagning å städning som antagligen mina klasskamrater inte ens behöver ägna en tanke åt.
jag trivs. jag trivs med det livet.
det är min dröm
att ha en familj

att få oliver var de bästa som kunde hänt mig.
att flytta till eget för snart tio månader sen var ett bra drag även om jag hade full panik efter ett par veckor å dunderade starkt på vad jag gett mig in på.

im living my dream
vi är de enda som betyder något.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0