4/5 10

igår efter skolan blev de kaffe på altanen med trevligt sällskap sen blev de stor handling på ica, maaaassa pengar som springer iväg då eller. haha. blunda å betala..
vi köpte även en grill som inte gick att sätta ihop så efter lite sura miner lånade vi grannens å fick vårat grillat ändå,. massa lyx en vanligt måndag! (nästan vanligt ;))
springer hemmåt vid två har jag bestämt mig för å ska tydligen med herrn upp å träna haha. så kan de gå..

har färgat massa j-vla hår precis tog rätt många timmar slängt i mej kaffe, ätit å nu börjar vi nästa lektion.
homehomehome sweeeeet home..

---

feting opepp på denna veckan. händer massa konstigt. herrn jobbarjobbarjobbar å jag vill hem till mina killar bara. hatar att sitta på skitbuss till skolan fan ångestladdat.
de e något i dessa väggar som jag inte riktigt tål. tröttheten tränger sig på.
alarmet ringer å jag är pigg å går upp gör mig iordning ser framemot dagen. väcker oliver. tar honom till dagis. ser fram emot dagen.
sen till borås.
borta bra men hemma bäst. så är det väl

händelserik dag igår faktiskt. jag ska nog ta å utbilda mig till sierska istället så att jag kan se hur framtiden ser ut. de hade ju varit riktigt sweet faktiskt!
ääh vaf-n. de blir bra hur de än blir!
sitter på spänningsnivå höööög.
förväntan! :)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0