6/5 10

nu ska jag göra en anstärnging här ..
någon som vill ta över mitt mobila bredband?
http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt-bredband/abonnemang/mobilt-bredband-fri/
all information där...

--

idag när oliver kom hem med faster så lekte vi lite med ungarna sen skulle faster å hennes lilla till tandläkaren så hon lämnade den stora tjejen här med oss å vi bestämde oss för att baka lite. de blev scones å kladdkaka, men när dom kom tillbaka från tandläkaren så åt vi scones sen blev barnen så mätta att de inte orkade kladdkaka,  så nnu har jag en hel kladdkaka i kylen att göra åt under helgen.. sweet. kan behövas eftersom min man ska till malmö med jobbet å jag är bäst på att tröstäta så fort han lämnar hemmet...

innan leine kom så pratade vi i telefonen å jag skulle prata med oliver
jag: hej älskling vad gör du?
oliver: va e stefan?
jag: han jobbar
oliver: stefan kommer sen!

tack oliver för att du älskar din mamma så mkt....
sen var vi ute å gick lite å gick upp till sandra å lekte lite på lekplatsen å med hennes pilats boll.
jag besätmde snabt å lätt att hälsa på mor min lite men hon var inte hemma, men de va syster så vi tog en promenad hem till mej...

oliver: oliver tåludd
jag: har du tåludd oliver?
oliver: STEFAN MED !
jag: haha har stefan med tåludd?
oliver: jaaa stefan mycket tåludd

hahah han har snöat n sig på tåludd. sen skulle olli duscha å då låg de nått skräp i badkaret å oliver gallskrek å ropade : STEFANS TÅLUDD STEFANS TÅLUDD

hahaha . schysst stefan att ditt tåludd ska ge ollibolli en hjärtattack...
ne nu kommer snart min man hem från jobbet jag ska tröstäta nått sålänge..
scones med björnbärsmarmelad! MUMS!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0