7/5 10

sitter hos mamma å pappa nu å har ätit god taco.
även kladdkaka som jag nyss var å hämtade hos sandre fetsom jag lämnade kvar den hos henne när vi vart där å fikat.

de luktar rent å fint hemma å renare ska det bli. putsa putsa putsa!
kan nog fördriva denna helgen med städ istället för att bli handlingsförlamad som vanligtvis när herrn är borta.

har bestämt mig för att baka lite imon med bröd blir de, med massa gojs i. sånt som antagligen inteherrn gillar men som ja ska tvinga honom att smaka på!
nu är de så ska det låta!

bjuder på en bilder på prinsens innan jag springer iväg med ! (från dagens badning ! )


---


lillsnuttis somnade i soffan helt utslagen alldeles för sent för en liten kille, han sjöng med å jublande så fint till så ska det låta.
har precis pratat med storasnutten som verkar ha det bra!:)
nu blir det luftlottet som sprängdes så lägga mej jämte lillmysis å sova ! :)
hittils är allting lugnt å jag förväntar mig å tror att kvällen fortsätter så, ingen rastlöshet. gott!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0