svar till kommentar.

kommentar: Anonym om 25/5 10:
Vart i Svenljunga bor du? Och bor du själv eller ihop med "Herrn"? Har aldrig fattat riktigt.


svar:
Bor mitt i svenljunga typ, mkt centralt=) och ja vi bor ihop.
btw. har kollat upp ditt ipnummer å du verkar vara min mest aktiva läsare å kommenterare. vore itneressant att få veta vem du är eftersom du alltid kommenterar anonymt.
och alla kommentarer handlar om stefan, första du kommenterade var om det var stefan + hans efternamn som jag menade. och att de skulle va ett misstag. minns du det?

ursäkta men jag stör mig på att du inte kan stå för vem du är genom att lägga in en fejk bloggaddress å grejer. vill du veta massa privata saker om men (tänker på tex kommentaren om att jag bara skrev privata inlägg) så kanske du ska uppge vem du är.



nyfikna folk är....

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0