23 april

pluggat satana idag . har gått bra, kom ne bit på väg. hoppas att ajg är redo för provet nu.
farmor fyller år idag, så vi har precis vart där  å firat henne, jag har även hämtat den nya telefonen :D:D:D:D Göööött!:) HAHA :D
den e på laddning nu bara, tråååk.. Imorgon ska jag å min moster Linda å hennes son Emil på öppna förskolan, jag har aldrig vart där förut så det ska bli roligt. Jaa, min moster du läste inte fel, jag å hon fick barn samtidigt. Hehe :D
till mitt försvar så kan jag säga att det skiljer rätt många år mellan min mamma å linda!;)
oliver somnade precis, så nu ska jag städa upp i köket sen sätter ja mej nog vid datan å surfar runt en stund. facebook nästa!
BLI FÄRDIGLADDAD DUMTELEFON :D
Ciao

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0