5 maj

IDAG ÄR OLIVER 7 MÅNADER :D grattis till lillpojken :D idag när ajg vaknade så upptcäkte jag ett par mys-sms, en viss person var vaken samtidigt som jag, för en gång skull. kl kvart i fem på morgonen ;) haha. Skoj. berättade jag att igår så träffade jag å tobias marika, min gamla lärare, det var riktigt kul faktist. shiiiet va kul vi hade i nian :D saknar det , saknar moga skolan. jag trodde aldrig att jag skulle säga det. jag SAKNAR mogaskolan. saknar allt skoj, saknar alla lektioner man sket i att gå på. saknar alla diskussioner vi i C-klassen hade, jag saknar till å med de där FÖRBANANDE idrottslektionerna.
:D

Oliver har bärjat bråka riktigt mkt när man matar honom nu å han vägrar ha haklapp på sig, men jag är en bitch-mamma å tvingar honom att ha på den, det är väl rätt? egentligen? :) ingen haklapp=ingen mat. bara å säga NEJ å ta bort hans händer från haklappen när den är på G av. han blev ltie arg, men det spelar ju ingen roll. man måste väl visa nu vem som bestämmer?:)

SVAR TILL LOVISA: jag ska söka till frisör, kommer jag in så är det nog meningen att jag ska gå, eftersom jag gick ur nian med 180 poäng. inte så stor chans att ajg kommer in, men gör jag det ,så ska jag gå. annars blir det nog jobba till vintern! hoppas jag på!

nu ska jag strax till skolan å göra klart ansökan tilll gymnasiet. väntar på att mamma ska komma hem bara, lillebror är sjuk idag så hon är hemma, men är nere å handlar nu. så jag ska gå till skolan utan oliver strax,

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Nina

Hoppas du kommer in, jag gick ju ut med bara 170 p och går frisr på John Bauer. Jag önskar dig lycka till Jannike :) // Nina

2008-05-05 @ 21:20:40

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0