4/10 09

haft kaljs för lillkillen emd släkten idag .sweeeeeet :) TACK ALLA FÖR ALLT :D TACKTACK :D

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Susanne

Kul att du kommenterar tillbaka när man kommenterar =)Hehe, tycker du har så rätt i det du skriver om abort. Och jag hade kunnat kommenterar mycket, mycket mera men kände att det kanske inte blir så roligt för dig att läsa flera sidor ;)Men kommer iallfall ihåg att jag först hittade dig på lunar och det var typ strax efter du hade blivit gravid och jag tyckte det var intressant att följa din graviditet. Sen tyckte jag synd om dig för du verkade verkligen ha alla emot dig och jag blev förbannad på hur folk behandlade dig. Och jag håller definitivt med dig om att abort har blivit en form av preventivmedel och det är helt sjukt att det kan och får vara så.

2009-10-05 @ 00:25:28
URL: http://lillasusse.blogg.se/
Postat av: Susanne

Oj då, glömde ju det viktigaste. GRATIS till lillkillen i efterskott =) Hoppas ni hade en riktigt bra dag. Tänk att han redan är två år nu.

2009-10-05 @ 00:29:58

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0