12/8 10

vaknade av väckarklockan som jag helst av allt vill slänga i väggen, ska iväg till sjukgymnasiten strax så ska ta oliver till min syster som ska leka med honom en stund, är fruktasvärt seg i kroppen och i huvudet och inte alls pepp på att gå utanför dörren fast solen skiner idag.
solglasögon solglasögon
gick in vid tolv kansek å la mej jämte oliver å somnade där, när jag vaknade 4 var han inte där. haha då hade han gått å lägt sig i min säng istället. vet inte om han tyckte att jag störde honom eller om han inte var medveten om att jag låg i hans säng(brukar inte göra det så)
Haha lite kul var det iaf :)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0