2/3 10

sovit lika bajs dåligt inatt å är svin trött skulle nog kunna somna nu om ja inte vet att ja måste gå hemmirån om 40 min, ingen ide då .. eller?

vädret är så gött idag , lite rolgiare att vakna å gå upp å ut till detta än typ som igår.
blir sugen på högklackat å solglasögon ju !

oliver var jätte törtt imorse å ville inte alls gå upp. "Neee mamma sooova"
haha stackarn, han va vaken en stund inatt å fick välling å kollade på teletubbies på sitt rum tills han somnade om igen, å jag vet faktiskt inte vad klockan hann bli. sen satt vi här i soffan en stund och en styck tjatig mamma tjatade om vällingen som han inte rörde, "Neej, inte lälling" "täcke" så ville han mysa under täcke i soffa med mor sin, svårt att motstå? ja. mysunge!

jag har kommit på att jag älskar programmet som heter familjen annorlunda.
de verkar så mys, jag har hatkärlek till kaos. helt klart. den där familjen johansson från älvdalen verkar super mysiga. Jannike vill med ha stor stor stor familj =)

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anonym

Vad hände med killen?

2010-03-02 @ 10:51:19

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0