27/5 10

nu har ja kommit hem från tarnemo där vi har pratat lite om att va ung förälder osv. de va roligt =) oliver var med å han fick åka buss hem å blev jätte glad sen somnade han.. tröttis.
så nu vägrar han att somna om. han skötte sig iaf bra inne på gymnasie skolan å fick all den uppmärksamhet han förtjänar=)


nu blir de betala lite räkningar och skriva klart uppsatsen som måste vara inlämnad imon :O crap...

i eftermiddag kommer faster + barn å leker lite å så ska ja klippa hennes man, har lovat att färga håret på sandra med =) å jag måste göra nått åt mitt hår. mår rirkigt dåligt över utväxt. haha den e la en cm å jag håller på att döööö...
färgning var tredje vecka annars blir jag galen!

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Sara

Det var roligt , du var jätteroligt på att berätta :) Oliver är ju megasöt !

2010-05-28 @ 17:56:50
URL: http://as
Postat av: Sara

Det var väldigt intressant :) Oliver är ju megasöt !

Hoppas han hade nytta av nappen sen ;)

2010-05-28 @ 17:58:02
URL: http://sararosell.blogg.se/

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0