17/9 10

Du gav mig lögner om en värld,
som vi aldrig haft å aldrig kommer att ha.
har du ingen skam i kroppen?
Förstår du inte?
Du vet väl om att du har lurat alla?
Titta när jag kommer, stirra och förundras
De eldar du påstått ha brunnit, är bara lögner. 

Det har aldrig varit väl, och det blir det aldrig,
Du vet inte vad du har gjort
Och ändå, på något sätt har du lurat allt
och alla.
Utan din perfekta mast, vart ska du då gömma dig?
Du kommer inte att hitta dig själv i alla lögner.
Du har ljugit bort dig själv.

Jag vet sanningen nu
Jag vet vem du är
Du har ingen aning om vad du ställt till med.
Du är inte i sanning, du är inte verklig
Du är en lögn
Och du har aldrig kunnat rädda mig.
Men du var grym, som kunde lura mig.
som kunde lura alla
övning ger färdighet, så är det.

Något på hjärtat? Kommentera detta inklägg här
Postat av: Anonym

Missbrukare är skit.

2010-09-17 @ 22:39:31

Hiss eller diss allt är välkommet här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0